Κυριακή 10 Ιανουαρίου 2021

Εισιτήρια και σκουπίδια


Εισιτήρια και σκουπίδια. 


Πως μπορούν 4 μικρά χαρτάκια να ξυπνάν τόσες πολλές αναμνήσεις. Τόσες πολλές εμπειρίες και γέλια. Ακόμα και η φθορά τους θυμίζουν την μορφή, την οσμή και το βλέμμα τόσο πολλών ανθρώπων. 

Τέσσερα εισιτήρια, Δεκάδες βλέμματα, χιλιάδες αναμνήσεις, μία πόλη.

Η αγαπημένη μου στιγμή ήταν το βράδυ. Πήγαινα στο ψιλικατζίδικο απέναντι από την πλατεία πρωτομαγιάς και αγόραζα ένα μπουκάλι παγωμένη μπύρα. Χανόμουν στις σκέψεις μου και στη μουσική που άκουγα από τα ακουστικά μου. Πήγαινα στο διαμέρισμά μου που τόσο πολύ αγαπούσα... Τέσσερις τοίχοι, που έχουν ακούσει όλη μου την ζωή. Σε αυτό το διαμέρισμα ωρίμασα, έκλαψα, γέλασα και αγάπησα. Δεν ξέρω ακριβώς τί σκέφτομαι και τί μου λείπει... Ίσως η άγνοια.... Μου λείπει όταν δεν ήξερα καταστάσεις και ανθρώπους. Φλερτάρω με την λησμονιά, γιατί μόνο έτσι ζω...  Απεχθάνομαι τα όνειρα που με γυρίζουν στο παρελθόν. Δεν θέλω να θυμάμαι.... Δεν θέλω να σκέφτομαι....


Θέλω απλά να ξεχάσω. 

Μόνο οι τρελοί θέλουν να ξεχάσουν  ...


Άνθρωποι


Οι περισσότεροι με θεωρούν περίεργη. Ένα αμήχανο πλάσμα που είναι λες και "πήρε κόκα" . Κανείς δεν κάθεται να μπει στον κόσμο μου. Αντιθέτως, κρίνουν και βγάζουν μόνοι τους συμπεράσματα. 


Η αλήθεια είναι ότι οι άνθρωποι σκαλώνουν στην "τρελή" ενέργεια που εκπέμπεις. Αν είσαι έστω και λίγο διαφορετικός από τον άλλον την έβαψες ... Σε αποκαλούν τρελό!


Όμως το καλό με τους τρελούς είναι ότι δεν θα σε πληγώσουνε ποτέ! Αντιθέτως βλέπουν πάντα το καλό μέσα σου! Ποτέ δεν θα κρίνουν την εικόνα,  αλλά μόνο το μέσα σου. 

Οι τρελοί άνθρωποι ξέρουν να αγαπούν. Ερωτεύονται τα πιο μικρά και απαρατήρητα πράγματα. 

Αυτό κάνω και θα συνεχίζω να κάνω. 

Ερωτεύομαι τα πάντα. Ερωτεύομαι όλα τα μικρά πράγματα , ακόμα και αν γκρινιάζω! Αγαπάω και θα αγαπάω όλους τους φίλους που πέρασαν από την ζωή μου. Με κάποιους χαθήκαμε στον χρόνο, με κάποιους άλλους συμβαδίζουμε. Όλοι με στιγμάτισαν , με πλήγωσαν, με έκαναν να γελάσω και να θυμώσω. Και για αυτό αξίζουν πολλά! 


Ένας τρελός άνθρωπος είναι "ακραίος". Θα μιλάει πάρα πολύ! Δεν θα μπορείς να τον καλμάρεις. Όταν όμως τον ηρεμείς, σταματάει. Κάθεται με ένα πλατύ χαμόγελο και σε χαζεύει.  Θα σκέφτεται πόσο τυχερός είναι που είστε μαζί. Θα σκέφτεται πόσο χαριτωμένες και τρυφερές είναι οι κινήσεις σου. Έτσι σκέφτεται ένας τρελός άνθρωπος. 


Ο τρελός είναι παράλληλα χαζός. Αν βοηθήσεις κάποιον είσαι κοροΐδο. Ναι, ο τρελός θα τσακιστεί να σε βοηθήσει ότι ώρα και αν είναι. Πολλές φορές ξεχνάει τις υποχρεώσεις του για να σε ακολουθήσει. 


Μεγάλα κοροΐδα. 


Αν ποτέ σε κοίταξα αμίλητη με ένα χαζό χαμόγελο,  σε είχα ερωτευτεί.

Μαζεύω κοχύλια γιατί ,ερωτεύτηκα την θάλασσα

 Μπορώ να σταματήσω τον χρόνο με ένα βοτσαλάκι. 

Αν ποτέ σε βοήθησα ,το έκανα γιατί σε αγάπησα πάρα πολύ και δεν το ξεχνάω ποτέ αυτό.

Χάιδεψα απαλά τα μαλλιά των ανθρώπων που λάτρεψα και ονειρεύτηκα

Αν σε αποκάλεσα όμορφο, έβλεπα πολλά περισσότερα σε σένα.

Αν με έκανες να κλάψω από τα γέλια σημαίνει ότι σε θέλω στη ζωή μου για πάντα.

Μαζεύω μικρούς θησαυρούς με τεράστιες αναμνήσεις γιατί έτσι μόνο χαμογελώ.


Κάπως έτσι σκέφτεται ένας μουρλός! 

Όσο χαζός και αν φαίνεται, όσο αστείος και αν δείχνει ποτέ δεν θα σε πληγώσει. Αντιθέτως θα σου δώσει μόνο γέλιο και τροφή για σκέψη. Γιατί τα πιο δυνατά συμπεράσματα τα βγάζουμε από την παράνοια. Και η παράνοια είναι η απόλυτη αντίληψη.





Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Τα σχόλιά σας είναι πολύ σημαντικά

O Teshigahara, η ελευθερία και η σημερινή σαπίλα

Ένας από τους πιο άρτιους σκηνοθέτες -και προσωπικά αγαπημένος μου- είναι ο Hiroshi Teshigahara. Ο Ιάπωνας σκηνοθέτης δεν έπαψε ποτέ να με...